Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ KΑΙ ΣΩMΑΤΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ» ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ, 19/3/2017 Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α



Αποτέλεσμα εικόνας για «ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ»ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ KΑΙ ΣΩMΑΤΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ»               ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ, 19/3/2017
Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
            Η Θεματική Εβδομάδα, η οποία εφαρμόζεται στα Γυμνάσια της χώρας με Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (υπ. αρ. Πρωτ.: Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016), διακόπτει το Αναλυτικό Πρόγραμμα των παιδιών μας και τα εισάγει υποχρεωτικά σε διδακτικά αντικείμενα για τα οποία δεν ενημερωθήκαμε από κανέναν επίσημο φορέα μέχρι σήμερα και δεν ερωτηθήκαμε αν είναι σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες, με τις οποίες έχουμε διαπαιδαγωγήσει  τα παιδιά μας. Ως γονείς, θέλουμε να έχουμε λόγο στο τι διδάσκονται τα παιδιά μας,  ποιος θα τους το διδάξει και με τι επιστημονικά προσόντα. Χωρίς καν πιλοτική εφαρμογή, αξιολόγηση και εκτίμηση των αποτελεσμάτων, πως εισάγεται μια τέτοια καινοτομία στα παιδιά μας; Μήπως  πειραματιζόμαστε μαζικά στη βιολογική και ψυχική ισορροπία  των παιδιών μας  και ότι προκύψει;
            Η παράλειψη αυτή του Υπουργείου να μας ενημερώσει υπεύθυνα αλλά και να μας ρωτήσει αν συναινούμε στη νέα αυτή άποψη αγωγής των παιδιών μας, δημιουργεί την εντύπωση ότι αμφισβητούνται τα γονικά μας δικαιώματα, τα οποία έχουμε από τους νόμους, το Ελληνικό Σύνταγμα και το διεθνές δίκαιο. (΄Aρθρο 9 της ΕΣΔΑ και άρθρο 2 του Α΄Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ. Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́). Σε μια Δημοκρατία οι πολίτες-γονείς
έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις απέναντι στα παιδιά τους, τα οποία δεν είναι δυνατόν να αφαιρούνται με μια Εγκύκλιο Υπουργείου και μάλιστα χαρακτηρισμένη ως  «εξαιρετικά επείγουσα» και «υποχρεωτική».
        Είμαστε πεπεισμένοι ότι επιχειρείται προσπάθεια σεξουαλικής χειραγώγησης των παιδιών μας. Επιχειρείται αλλαγή σε στάσεις και συμπεριφορές στον σεξουαλικό τους προσανατολισμό και στην αντίληψη που έχουν περί του βιολογικού τους φύλου. Η Εγκύκλιος αναφέρει ότι σκοπός δεν είναι μόνο να πάρουν γνώσεις τα παιδιά , αλλά και να αλλάξουν στάσεις και συμπεριφορές στο πλαίσιο μιας ολιστικής αντιμετώπισης των ενοτήτων. Δεν είμαστε ενήμεροι για τις συμπεριφορές αυτές που πρέπει να αλλάξουν τα παιδιά και ούτε μας ζητήθηκε η άδεια.Δεν είναι απλά ένα μάθημα ανεκτικότητας στη διαφορετικότητα, αλλά η εισαγωγή  μιας βαθύτερης αποδόμησης των αντιλήψεων που εμείς  ως Ελληνική κοινωνία έχουμε δομήσει στα παιδιά μας. Εισάγεται ουσιαστικά η αντίληψη ότι  «άνδρας δε γεννιέσαι, γίνεσαι και γυναίκα δε γεννιέσαι, γίνεσαι». Εμείς τα σχολεία μας δεν τα θέλουμε να μεταλλαχθούν σε... Gay Pride!
        Ως βιολογικοί τους  γονείς έχουμε δομήσει στα παιδιά μας την έμφυλη ταυτότητά τους (αγόρι ή κορίτσι) και τα έχουμε διαπαιδαγωγήσει σε σχέση με το βιολογικό τους φύλο. Δεν έχουμε δώσει ακόμα (ως γονείς) σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ την άδεια και το δικαίωμα να αποδομήσει κάτι που εμείς τους έχουμε δομήσει. Κάθε περίπτωση απόκλισης αφορά προσωπικά το κάθε παιδί και την οικογένειά του, και όχι όλη τη σχολική κοινότητα. Είμαστε ενάντια στο ρατσισμό και τις διακρίσεις. Όλα τα παιδιά είναι άξια σεβασμού, όποια γεννετική ιδιαιτερότητα ή αναπηρία  κι αν έχουν. Αυτό πρέπει να ενισχυθεί στα σχολεία .
        Όπως όμως πληροφορηθήκαμε από τους έγκριτους ομιλητές μας  μια τέτοια έκθεση ενός ηλικιακά  ανώριμου παιδιού, σε αμφισβητούμενες (τουλάχιστον ή και χειραγωγήσιμες) επιστημονικές θεωρίες  σχετικά  με το ευαίσθητο θέμα του φύλου,  αντί να το βοηθήσει πραγματικά σε προσωπικό επίπεδο,  ενδέχεται να το στοχοποιήσει τελικά σε όλο το σχολείο. Μετά το πέρας της  θεματικής εβδομάδας ποιος θα αντιμετωπίσει τυχόν αστοχίες και παρενέργειες που θα έχουν προκληθεί εξαιτίας της; Ποιος μπορεί να διαχειριστεί  τα αποτελέσματα στις ψυχές των παιδιών μας  

και ποιος θα είναι εκεί να τα λύσει, αφού  μετά το πέρας της Θεματικής Εβδομάδας, σύμφωνα με την Εγκύκλιο,  δεν προβλέπεται καμία ψυχολογική υποστήριξη και βοήθεια στα παιδιά; Οι γονείς και η οικογένεια θα «τραβιέται» πάλι.  Δεν εφησυχάζουμε από τις «διαβεβαιώσεις» και τις «ερμηνείες» του Υπουργείου. Η σκοπιμότητα φάνηκε από το υλικό που ανήρτησε το ΙΕΠ και πολύ περισσότερο απ’ αυτό που απέσυρε (π.χ του Πολύχρωμου Σχολείου) κάτω από την πίεση των αντιδράσεων. Τελικά μήπως αντί να λύνουμε προβλήματα μεμονωμένα  δημιουργούμε προβλήματα γενικευμένα; Μήπως η κρίση της οικονομίας περνάει τώρα και σε επίπεδα που αγγίζουν τα όρια της Ελληνικής Γεννοκτονίας;

        Για όλους αυτούς τους λόγους:
Ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας,
εμείς οι πολίτες της Κορινθίας που μαζευτήκαμε σήμερα 19/3/2017   εδώ  στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου, μαζί με τον Δήμαρχο Κορινθίων και πολλά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου (όλων των πολιτικών χώρων πλήν ενός), λαμβάνοντας υπ’ όψιν και το από 7/3/2017  σχεδόν ομόφωνο Ψηφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων την «κατάργηση , ανάκληση ή απόσυρση της εγκυκλίου» ή τουλάχιστον την άρση της υποχρεωτικότητας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και την αναγνώριση του δικαιώματος (από τον νόμο και το διεθνές δίκαιο) της απαλλαγής των παιδιών  μας χωρίς συνέπειες, κατόπιν αιτήσεως των γονιών εκείνων που δεν συμφωνούν.                                                           
                                                       Οι φορείς:
1.     Σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων του 1ου, 2ου και 4ου Γυμνασίων Κορίνθου
2.     Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Χιλιομοδίου
3.     Παράρτημα της Παννελήνιας Ένωσης Θεολόγων Ν. Κορινθίας
4.     Αλληλοβοηθητικός Σύλλογος Πολυτέκνων Κορινθίας
5.     Σύλλογος Γονέων με τρία παιδιά Ν. Κορινθίας
6.     Kορινθιακή Εστία Ιστορικών και Λαογραφικών Ερευνών
7.     Εμπορικός Σύλλογος Κορίνθου
8.     Αγροτικός Σύλλογος Σικυωνίων Κορινθίας
9.     Ο Πρόεδρος Δ.Δ. Άσσου Κορίνθου, Ναπολέων Γιαννακουλόπουλος
10.                        Χριστιανικοί Συλλογοι : «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» και «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΘΩΜΑΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου